پایگــــاه بسیجـ دانشجویی شــهید نصــــــرالله زاده

دانشگاه آزاد واحد رشت
پایگــــاه بسیجـ دانشجویی شــهید نصــــــرالله زاده

بــِسْم ِاللْـہِ الـرَّحْمـטּِ الرَّحیـمْ
وَإِטּ یَڪُادُ الَّذِیـטּَ ڪَفَـرُو الَیُـزْلِقُـونَڪَ
بِـأَبْصَـارِ هِـمْ لَمَّـا سَمِعُـوا الـذِّڪْرَ
وَیَقُولُوטּَ إِنَّـہُ لَمَجْنُـوטּُُ وَمَـا هُـوَ إِلَّـا
ذِڪْرٌ لِّلْعَـالَمِیـטּْ

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای:

بسیج دانشجویی که برآیند آینده نگری و دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) می باشد، با گذشت حدود سه دهه از حضورش در فضای عمومی دانشگاه ها، امروز به یکی از تشکل های موثر دانشجویی تبدیل شده است. «مشخصه دانشجویی» و «رسالت انقلابی» بسیج دانشجویی، حکایت از اهمیت راهبردی و نقش بنیادین آن در حرکت به سمت «دانشگاه اسلامی» دارد.

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
* * * * * * * * * * * * * *

پیامبر(صلی الله علیه آله): هر کسی در کتابی با نوشته ای بر من صلوات بفرستد،
یعنی صلوات را بنویسید، تا نام من در آن کتاب است ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش میکنند...
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم..

نويسندگان

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

«کتب علیکم القتال و هو کره لکم و عسی ان تکرهوا شیاً و هو خیرلکم و عسی آن تحبوا شیاً و هو شر لکم و الله یعلم و انتم لا تعلمون»

«جنگ بر شما مقرر شد در حالی که آن را ناخوش دارید، شاید چیزی را ناخوش آریدو در آن خیر شما باشد و شاید چیزی را دوست داشته باشید و برایتان ناپسند افتد خدا می داند وشما نمی دانید.»

 

دخالت آمریکا یک فاجعه برای منطقه خواهد بود / منطقه، مثل انبار باروت است و هیچ آینده‌ای را نمیتوان پیش‌بینی کرد.

(ولی امر مسلمین امام خامنه ای)

و عاشورای سال 61 (هـ .ق) هنوز پایان نیافته است، قصه پر غصه کربلا همچنان جاریست و داستان شام، خیال تمام شدن ندارد! آری داستان مظلومیت حسین(ع) و زینب(س) در کربلا،‌ داستان جسارت به خواهر حسین(ع)‌ در های و هوی کشنده انبوه مردمان بی‌غیرت شام، داستان بی‌مهری بر دختر حسین(ع) در کوچه‌های تهمت و تحقیر شام، در خنده‌های شوم زجر‌آور شامیان، همچنان ادامه دارد!

و 1373 سال بعد، یعنی در سال 1434 (ه.ق) دوباره داستان شام تکرار می‌شود. داستان هتک حرمت به حرم شریف حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س). آری خبر کوتاه بود و تکان‌دهنده؛ دشمنان خدا و رسول خدا؛ بارگاه زینب کبری (علیها سلام) و خواهر سیدالشهدا را مورد هجمه قرار دادند و تمام شد. اما این بار شیعیان غیور از سراسر جهان برمی‌خیزند، همه عباس می‌شوند برای زینب(س)، می‌گویند اگر در هزار و اندی سال پیش زینب در جمع شامیان بیدادگر، محرمی نداشت، حسین و عباسی نداشت، اما امروز ما زنده‌ایم و تا آخرین قطره خون خویش، از حریم اهل بیت دفاع خواهیم کرد. آمده‌ایم تا بگوییم:

«کلنا عباسک یا زینب» ما همه عباس تو هستیم ای زینب

آری ما حاضریم در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) هزار بار تکه تکه شویم اما شرمنده مولایمان صاحب‌الزمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء نباشیم. ما بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت آمادگی خود را جهت حضور در سوریه و دفاع همه جانبه مرقد حضرت زینب (س) و حفظ محور مقاومت اعلام میداریم.

 

در تاریخ ثبت شود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

مدافعان حرم پایگاه بسیج دانشجویی شهید نصرا... زاده دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

  • رهروان ولایت

امام رضا

حضرت على بن موسى الرضا علیه‏السلام - در روز یازدهم ذیقعده سال 148 هجرى دیده به جهان گشود. مادر او بانویى با فضیلت بنام «تُکْتَمْ» بود که پس از تولد حضرت، از طرف امام کاظم علیه‏السلام -«طاهره» نام گرفت.

کنیه او «ابوالحسن» و لقبش «رضا» است. او پس از شهادت پدر بزرگوارش در زندان بغداد (در سال 183 هجرى) در سن 35 سالگى عهده‏دار مقام امامت و رهبرى امّت گردید.

 مدت امامت آن حضرت بیست سال بود که ده سال آن معاصر با خلافت «هارون‏ الرشید»، پنج سال معاصر با خلافت «محمد امین»، و پنج سال آخر نیز معاصر با خلافت «عبدالله المأمون» بود.
امام تا آغاز خلافت مأمون در زادگاه خود، شهر مقدس مدینه، اقامت داشت، ولى مأمون پس از رسیدن به حکومت، حضرت را به خراسان دعوت کرد و سرانجام حضرت در ماه صفر سال 203 هجرى قمرى (در سن 55 سالگى) به شهادت رسید و در همان سرزمین به خاک سپرده شد.

  • رهروان ولایت

جهاد

۲۵
شهریور

انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا وَجَاهِدُواْ بِأَمْوَالِکُمْ وَأَنفُسِکُمْ فِی سَبِیلِ اللّهِ ذَلِکُمْ خَیْرٌ لَّکُمْ إِن کُنتُمْ تَعْلَمُونَ

سبکبار و گرانبار بسیج شوید و با مال و جانتان در راه خدا جهاد کنید اگر بدانید این براى شما بهتر است.

سوره توبه - آیه 41

  • رهروان ولایت

روایت‌های جعلی شبکه‌های سلام، فدک و اهل‌بیت از شیعه
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران حج فرمودند: « خوب فهمیدند که اگر در دنیاى اسلام مذاهب اسلامى گریبان یکدیگر را بگیرند و کشمکش با همدیگر را شروع کنند، رژیم غاصب صهیونیست نفس راحتى خواهد کشید؛ این را خوب فهمیدند، درست فهمیدند؛ لذا از یک طرف گروه‌هاى تکفیرى را به راه مى‌اندازند که نه فقط شیعه را تکفیر کنند، بلکه بسیارى از فِرق اهل سنّت را هم تکفیر کنند؛ از آن طرف هم یک عدّه مزدور را به راه بیندازند که براى این آتش هیمه فراهم کنند، بنزین روى آتش بریزند؛ که مى‌بینید، میشنوید، یا خبر دارید. وسائل ارتباط جمعى و رسانه در اختیار اینها میگذارند؛ در کجا؟ در آمریکا! در کجا؟ در لندن! آن تشیّعى که از لندن و از آمریکا بخواهد براى دنیا پخش بشود، آن تشیّع به درد شیعه نمیخورد. رهبران دینى تشیّع و بخصوص بعد از پیروزى انقلاب اسلامى، امام بزرگوار و دیگران، این همه تأکید میکنند بر حفظ اتّحاد امّت اسلامى و برادرى مسلمانان با یکدیگر، آن‌وقت یک عدّه‌اى - کاسه‌ى داغ‌تر از آش - دنبال آتش‌افروزى، دنبال ایجاد درگیرى و[اختلاف ]هستند. این همان چیزى است که دشمن میخواهد؛ این همان چیزى است که دشمنان دنیاى اسلام که نه شیعه‌اند، نه سنّى‌اند، نه این را دوست دارند، نه آن را دوست دارند، دنبالش هستند.» اما منظور رهبر انقلاب کدام رسانه‌ها بوده است؟ در سال‌های اخیر رسانه‌های مختلفی به نام تشیع با هدف ایجاد اختلاف میان مسلمانان ایجاد شده اند که به اختصار به سه شبکه فارسی زبان آن اشاره می‌شود: 


 شبکه اهل‌بیت؛
ادبیات لمپن به نام شیعی‌گری!

شبکه

 

  • رهروان ولایت

اردوی جهادی

۲۰
شهریور

اردوی جهادی

اطلاعیه شماره 2:
اردوی جهادی تابستان 92، گروه جهادی مهاجر 2 وابسته به پایگاه بسیج دانشجویی شهید نصرالله زاده دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزد اسلامی رشت اقدام به برگزاری اردوی جهادی در منطقه ی تالش - لیسار - بخش کرگان رود - روستای انبوه از تاریخ 14شهریور به مدت 12 روز تا تاریخ 26 شهریور در عرصه های مختلف از جمله عرصه عمرانی ، فرهنگی ، ورزشی و ... نموده است.

از برادران و خواهران علاقمند جهت شرکت دعوت به عمل می آید. جهت ثبت نام در این دوره در بخش نظرات با ذکر نام وشماره تماس آمادگی خود را اعلام نمایند.

گروه جهادی مهاجر 2

  • رهروان ولایت

ولادت حضرت معصومه

 حضرت فاطمه معصومه (س) در روز اول ذیقعده سال 173 هجری، در شهر مدینه چشم به جهان گشود. این بانوی بزرگوار،  از همان آغاز، در محیطی پرورش یافت که پدر و مادر و فرزندان، همه به فضایل اخلاقی آراسته بودند. عبادت و زهد، پارسایی و  تقوا، راستگویی و بردباری، استقامت در برابر ناملایمات، بخشندگی و پاکدامنی و نیز یاد خدا، از صفات برجسته این خاندان پاک سیرت و نیکو سرشت به شمار می رفت. پدران این خاندان، همه برگزیدگان و پیشوایان هدایت، گوهرهای تابناک امامت و سکان داران کشتی انسانیت بودند.

سرچشمه دانش

 حضرت معصومه (س) در خاندانی که سرچشمه علم و تقوا و فضایل اخلاقی بود، پرورش یافت. پس از آنکه پدر بزرگوار آن بانوی گرامی به شهادت رسید، فرزند ارجمند آن امام، یعنی حضرت رضا (ع) عهده دار امر تعلیم و تربیت خواهران و برادران خود شد و مخارج آنان را نیز بر عهده گرفت. در اثر توجهات زیاد آن حضرت، هر یک از فرزندان امام کاظم (ع) به مقامی والا دست یافتند و زبانزد همگان گشتند. ابن صباغ ملکی در این باره می گوید: هر یک از فرزندان ابی الحسن موسی معروف به کاظم، فضیلتی مشهور دارد.بدون تردید بعد از حضرت رضا (ع) در میان فرزندان امام کاظم(ع) حضرت معصومه (س) از نظر علمی و اخلاقی، والا مقام ترین آنان است. این حقیقت از اسامی، لقب ها، تعریف ها و توصیفاتی که ائمه اطهار (ع) از ایشان نموده اند، آشکار است و این حقیقت روشن می سازد که ایشان نیز چون حضرت زینب (س) عالمه غیر معلمه بوده است. 

  • رهروان ولایت

رزومه چیست؟
رزومه معرفینامه ای شامل خلاصه ای از تجربیات کاری، سوابق تحصیلی و مهارتهای فرد جویای کار است. این معرفینامه میتواند بصورت تایپ شده در حداکثر یک یا دو صفحه در قالب اوراق چاپ شده و یا نسخه الکترونیکی (غالباً فایلهای doc , pdf) از سوی کارجو به کارفرما ارائه گردد. در برخی کشور های اروپایی و آسیایی به رزومه عنوان سی وی (CV) که مخففی از عبارت Curriculum Vitae است نیز اطلاق می گردد.
با گسترش روزافزون بازار کار در زمینه های گوناگون و نیز افزایش شمار متقاضیان مشاغل مختلف، رزومه نویسی به غیر از یک ضرورت به یک فن و مهارت در کاریابی تبدیل گشته است و ارائه درست و هوشمندانه آن توسط کارجو میتواند وجه تمایزات بارزی را در عرصه رقابت کاریابی بین وی و سایر رقبایش ایجاد نماید. از طرفی کارفرمایان مایلند تا قبل از مصاحبه تلفنی و یا حضوری با متقاضیان، ضمن صرفه جویی در وقت خود کارجویان را از روی تجربیات و توانائیهایشان گروه بندی یا اصطلاحاً غربال کنند. این کار به آنها این امکان را می دهد که با رتبه بندی رزومه های وارده، افراد مورد نیاز خود را که دارای انگیزه و توانایی کافی هستند به مصاحبه دعوت و نهایتاً بهترینها را استخدام نمایند. بررسی رزومه متقاضیان شغل ضمن ایجاد صرفه جویی در وقت کارفرمایان در مرحله گزینش باعث می شود تا معیارهای سنجشی آنها بشکل مؤثرتری انجام پذیرفته و از پرداختن به تماسها و مصاحبات غیر مرتبط با موضوع کار اجتناب گردد.

  • رهروان ولایت

اردوی جهادی

۰۹
شهریور

اطلاعیه:

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از برادران و خواهران محترم علاقمند جهت شرکت در اردوی جهادی تابستان 1392 درخواست می نماید جهت ثبت نام در این دوره به بخش نظرات ثبت نام نمایید.

گروه جهادی مهاجر 2

  • رهروان ولایت

زمان : 13:15
مستند شهید باهنر پیرامون زندگی شهید باهنر از تولد تا شهادت این شهید بزرگوار می باشد که در تاریخ هفتم شهریور نود و یک از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی پخش شد.

دانلود مستند

  • رهروان ولایت

زمان : 35:32
مستند شهید رجائی پیرامون زندگی شهید رجائی از تولد تا شهادت این شهید بزرگوار می باشد که در تاریخ هفتم شهریور نود و یک از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی پخش شد.

دانلود مستند

  • رهروان ولایت