پایگــــاه بسیجـ دانشجویی شــهید نصــــــرالله زاده

دانشگاه آزاد واحد رشت
پایگــــاه بسیجـ دانشجویی شــهید نصــــــرالله زاده

بــِسْم ِاللْـہِ الـرَّحْمـטּِ الرَّحیـمْ
وَإِטּ یَڪُادُ الَّذِیـטּَ ڪَفَـرُو الَیُـزْلِقُـونَڪَ
بِـأَبْصَـارِ هِـمْ لَمَّـا سَمِعُـوا الـذِّڪْرَ
وَیَقُولُوטּَ إِنَّـہُ لَمَجْنُـوטּُُ وَمَـا هُـوَ إِلَّـا
ذِڪْرٌ لِّلْعَـالَمِیـטּْ

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای:

بسیج دانشجویی که برآیند آینده نگری و دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) می باشد، با گذشت حدود سه دهه از حضورش در فضای عمومی دانشگاه ها، امروز به یکی از تشکل های موثر دانشجویی تبدیل شده است. «مشخصه دانشجویی» و «رسالت انقلابی» بسیج دانشجویی، حکایت از اهمیت راهبردی و نقش بنیادین آن در حرکت به سمت «دانشگاه اسلامی» دارد.

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
* * * * * * * * * * * * * *

پیامبر(صلی الله علیه آله): هر کسی در کتابی با نوشته ای بر من صلوات بفرستد،
یعنی صلوات را بنویسید، تا نام من در آن کتاب است ملائکه برای او از درگاه حق طلب آمرزش میکنند...
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم..

نويسندگان

محمد حسین صفارهرندی بعد از ظهر امروز(پنجشنبه) در همایش “بصیرت افزایی انتخابات 92″ که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد پل تالشان برگزار شد، ابراز نمود : شعار اردو گاه اصلاح طلبان خروج از حاکمیت و قهر با نظام بود ولی امروز همانها برای ورود به نظام صف کشیدند. نمیدانم نظام ما تغییر کرده یا آرمان های آنها تغییر کرده است که امروز با شعار ورود به نظام پشت درهای انتخابات صف کشیده اند. چه شده که شعارشان عوض شده است؟

وزیر ارشاد اسلامی دولت نهم با اشاره به اینکه نگرش اصلاح طلبان در “فتنه 88 ” خروج از حاکمیت بود افزود: آنان با سوءاستفاده از ساز و کارهای قانون از تئوری فشار در خیابانها و نفوذ در سطوح قدر ت استفاده کردند که این تئوری آنان منجر به شکست شد.

وی افزود: عنصر امید بخش اصلاح طلبان در آن زمان چشم دوختن به بیرون از نظام بود یعنی نیروهای ضد انقلاب و قدرت های ناحق مسلط بر جهان و دشمن خونی انقلاب بودند.

صفار هرندی ادامه داد: با بصیرت مردم وهوشیاری رهبر انقلاب حماسه 9دی نتیجه آن شد که استان گیلان در آن زمان پیش قدم بود و با حضور زودتر خود در 8 دی، خط بطلان بر فتنه ها زد که وزیردفاع انگلیس در بیانیه ای گفت: داستان جنبش سبز در ایران به پایان رسید.

وی افزود: مادامی که مردم وابسته به نظام و ولایت هستند حتی بزرگترین قدرت های جهان نمی توانند مردم را ضربه بزنند زیرا نظام تحت اراده مردم و رهبری، همه قدرتهای شیطانی راسرکوب خواهد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قدرت اصیل انقلاب ما اول “خدا” و بعد اراده مردم بود، بیان داشت: تئوری بازگشت به نظام دوباره اصلاح طلبان در شرایط کنونی اینست که “همه شرایط را تحمل خواهند کرد حتی اگر رقیبانشان پیروز شوند شعار آنان “ما تسلیم هستیم ” است.

  • موافقين ۰ مخالفين ۰
  • ۹۲/۰۲/۲۰
  • ۱۴۵۷ نمايش
  • رهروان ولایت

نظرات (۲)

عرض سلام و خداقوت؛
بسیار زیبا شروع کردیدو فضای خوبی هم انتخاب کردید، خداخیرتون بده؛
خیلی خوشحال شدم وقتی وب شما رو دیدم؛
فقط تو هدرش مشخص نیست که از کدوم دانشگاست.
حتما براش تبلیغات کنید.
حتی از وبسایت حوزه هم خیلی جلوترید.
ان شاءالله که همیشه اینطور به روز باشید.
آرزوی موفقیت برای شما.
یاحق.
سلام؛
بسیار خوب دوستان گرامی، بنده از وب شما در اکثر مواقع دیدن میکنم،
این به روز بودن خودش حسن هایی داره که در طولانی مدت اثراتش جاری خواهدشد،
خداخیرتون بده، خبر اومدن سردار نقدی،آیت الله حائری شیرازی و همچنین تودیع معارفه یمسئولین بسیج دانشجویی رو هم کار کنید،البته خوبه که اخبار دانشگاههای دیگه ی استان گیلان رو هم کارکنید،مثلا مناظره ای که قراره دانشگاه گیلان انجام بشه یا اینکه روانبخش داره میاد رو کار کنید. ضمنا سایتتونو تبلیغ کنید که این بچه های حوزه ازشما الگوبگیرن.
پاسخ:
با تشکر از شما و حمایت شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی